mandag den 5. august 2013

Bagud, igen...

Sommeren har været forrygende travl, og hvem gad at stå i et køkken når temperaturen rundende 30 grader hver og hver anden dag, ikke jeg!

Jeg har dog holdt både fødselsdag, burgerarrrangement og tapasarrangementer, mest for hyggens skyld. Har produceret rabarbergele, ribsgele, ribsgrød, burgerboller, salat af røget makrel, laksetartar i agurkeruller og hvad ved jeg. Og så har jeg tilbragt flere aftner i lækkert selskab, på stranden, helt til langt over midnat. Dage med grin i maven, grin der stadig sommerbobler. 

Om halvanden uge skal ældstebarnet giftes, og tiden op til vil gå med det, hovedsageligt. Det er jo meget som skal forberedes. Men så må jeg også vende tilbage til dette lille hjørne med både billeder og opskrifter. 

Fortsat god sommer, vi ses snart. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar